Podstatou projektu je tvorba dynamických webových stránek s nabídkou produktů (existujících i nových), slev, akčních nabídek, upoutávek a s použitím moderních technologií.
Dále pak:
- Tvorba profilů na sociálních sítích - komunikační platforma, prezentace turistického regionu SM na wikis -znalostní/informační platforma
- Tvorba propagačních tiskovin motivujících návštěvníky k cestám do turistického regionu SM prostřednictvím distribuce na veletrzích a roadshow organizovaných partnerem projektu - Ol. krajem a agenturou CzechTourism a tvorba propagačních tiskovin motivujících návštěvníky a turisty k návštěvám turistických cílů v regionu - distribuce tiskovin do turistických informačních center a vybraných ubytovacích zařízení.
- Účast na odborných workshopech a veletrzích a organizování studijních cest pro novináře, touroperátory a cestovní agentury (press tripy a fam tripy),dále pak inzerce, reklama a soutěže (online a offline reklamní kampaně) a výroba propagačních předmětů.
Doba realizace: 2012 -2015
Dotační titul: ROP NUTS II Střední Morava